Der er to forskellige måder at invitere venner og familie, hvis du vil give dem rabat på HelloFresh. For begge metoder gælder det, at tilbuddene kun er gyldige for personer, der endnu ikke har prøvet HelloFresh før.
Den første måde er via din personlige kode. Den giver venner og familie op til 1153 kr. i rabat på deres første 4 måltidskasser. Hver gang din personlige kode bliver brugt, får du også selv en belønning, som du kan bruge på dine egne måltidskasser. Din personlige kode kan bruges op til 10 gange.
For at dele din kode via hjemmesiden skal du logge ind på din HelloFresh-konto og følge nedenstående trin:
Klik på 'Inviter venner' øverst på siden.
Klik på 'Inviter', og indtast mailadressen på den person, du vil dele madglæden med.
Personen vil nu modtage en e-mail med flere instrukser om, hvordan de bestiller med din kode.
Når de har brugt din personlige kode til at oprette et abonnement, får du selv kredit som tak. Du kan se en oversigt over din kredit [her].
For at dele din kode via app’en skal du logge ind på din HelloFresh-konto og følge nedenstående trin:
Klik på 'Inviter venner' nederst på siden.
Klik på 'Del rabat', og vælg så, hvordan du vil dele rabatten.
Personen vil nu modtage en e-mail med flere instrukser om, hvordan de bestiller med din kode.
Når de har brugt din personlige kode til at oprette et abonnement, får du selv kredit som tak. Du kan se en oversigt over din kredit [her].
Indimellem vil du også få mulighed for at kunne dele eksklusive tilbud. Det kunne være en gratis måltidskasse til en værdi af op til 600 kr., plus rabat på nogle af dine venner eller families efterfølgende måltidskasser. Husk, at gratis fragt ikke er inkluderet i den slags tilbud.
For at dele dette tilbud via hjemmesiden, skal du logge ind på din HelloFresh-konto og følge nedenstående trin:
Klik på 'Inviter venner' øverst på siden. Her kan du se, hvor mange 'gratis' måltidskasser du kan give væk.
Klik på 'Inviter' og vælg så, hvordan du vil dele rabatten.
Personen vil nu modtage en e-mail med flere instrukser om, hvordan de bestiller med din kode.
Hvis du vil dele via app’en, skal du følge nedenstående trin.
Klik på 'Inviter venner' nederst på siden. Der kan du se, hvor mange 'gratis' måltidskasser du kan give væk.
Klik på ‘Del rabat’, og vælg så, hvordan du vil dele rabatten.
Personen vil nu modtage en e-mail med flere instrukser om, hvordan de bestiller med din kode.
Husk, at HelloFresh er et ugentligt abonnement, så når dine venner eller familiemedlemmer bruger dine rabatkoder, opretter de også automatisk et abonnement. De vil altså fortsat modtage deres ugentlige kasser indtil de enten afslutter abonnementet, sætter det på pause eller springer en uge over.
Det er vigtigt, at du har fået samtykke til at dele dine venner eller familiemedlemmers e-mailadresse eller andre personlige oplysninger, vi har brug for.
Sådan indløser du en rabatkode fra os eller en af vores partnere:
Hvis du har modtaget en betalingspåmindelse, betyder det, at vi ikke har kunnet tage betaling for en levering, som enten er planlagt, eller allerede leveret.
Du kan betale udestående beløb super nemt gennem din konto på vores hjemmeside.
Når du bestiller din første måltidskasse debiteras debiteres du altid dagen efter deadline klokken 06.30.
Hvis du får din måltidskasse leveret lørdag eller søndag, bliver du altså trukket onsdag kl. 06:30. Får du din måltidskasse leveret mandag eller tirsdag, bliver du trukket torsdag kl. 06:30 i den forgangne uge. Får du leveret måltidskassen onsdag eller torsdag, bliver du trukket mandag kl. 06:30.
Og bare rolig - vi lover at behandle dine betalningsudgifter lige så sikkert, som vi gør med din mad. Vi samarbejder med Adyen, Visa og Mastercard samt med Braintree for betalninger.
Det kan du hurtigere, end du kan nå at sige "karameliserede rødløg"!
På hjemmesiden:
Det er super nemt. Du kan gøre det hurtigere, end du kan nå at sige "boller i karry".
Fra hjemmesiden:
Log ind på din konto
Klik på "Kontoindstillinger" i højre hjørne under dit brugernavn
Scroll ned til "Betalingsmetode"
Vælg "Ændr betalingsmetode"
Fra appen:
Log ind på din konto
Klik på "Indstillinger"
Klik på "Betalingsmetode"
Vælg "Ændr betalingsmetode"