Klik nedenunder for at kontakte os.
Vores kundeservice holder åbent:
Har du set vores funktion i app’en, hvor du kan tjekke op på din levering? Du kan bruge den til at rapportere eventuelle problemer med din seneste ordre: fra selve leveringen af måltidskassen til spørgsmål om kassens ingredienser. Det er nemt - du kan endda også bruge funktionen til at tale med en af vores medarbejdere for at få hjælp til at løse problemet.
Hvis du har brug for svar på dine spørgsmål med det samme, kan du også bruge vores selvrapporteringsværktøj i app’en. Det er tilgængeligt hele døgnet, og det er en nem måde at få hjælp på, lige når du har brug for det.
Hos HelloFresh stræber vi efter perfektion i hver måltidskasse. Men vi ved også, at fejl kan opstå. Så hvis du er stødt på et problem med dine ingredienser eller har fundet en fejl i vores opskrifter, er vi her for at hjælpe dig. Du kan rapportere eventuelle fejl og mangler, og så vi vil arbejde hurtigt, som vi kan, for at løse problemet - så din madoplevelse hos os bliver ved med at være god.